Explore

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر در حال رایزنی است تا زائران ایرانی برای دسترسی به خدمات امدادی و درمانی در ایام اربعین بتوانند با شماره مشترک میان هلال‌احمر و اورژانس عراق تماس بگیرند.

وی افزود: پست‌های امدادی و آمبولانس‌های هلال‌احمر در ایام اربعین و در خاک عراق از ۶ مرز خروجی کشور تا نجف، از نجف تا کربلا و کاظمین، سید محمد و سامرا مستقر و خادم زائران هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ادامه داد: در ایام اربعین؛ امداد و نجات در حوادث داخل خاک ایران برعهده هلال‌احمر است و برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، اورژانس و هلال‌احمر همکاری می‌کنند اما موضوع امداد، بهداشت و درمان زائران در خاک عراق، به جمعیت هلال‌احمر واگذار شده است.

مرعشی گفت: اگر زائران در ایام اربعین، پوشش بیمه‌ای نداشته باشند و حادثه‌ای برایشان اتفاق بیفتد، احتمالاً لطمات جبران‌ناپذیری به‌بار می‌آورد. زائران حتی‌المقدور بسته کامل (سوم) را در سامانه سماح انتخاب کنند تا به نوعی بیمه کامل باشند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اطلاعات تماس

  • تهران ، خیابان ولی عصر ، بالاتر از میردامادبین ظفر و نیایش پلاک2658
  • 86744000
  • 88678787

درباره مرکزپزشکی حج و زیارت

اين مركز یکی از واحدهای زیرمجموعه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و همکار سازمان حج و زیارت می‌باشد که عهده‌دار كليه مسائل بهداشتي و درماني زائرین ایرانی سه کشور زیارتی عربستان، عراق و سوریه میباشد.ادامه

Template Settings

Color

For each color, the params below will be given default values
Green Dark_Green Oranges Yellow

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Spotlight5

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction